• Er wordt nu helemaal druk gewerkt aan de kwaliteit van de velden. Behalve veld 4 zijn de machines bezig op veld 1 (linker foto), veld 2 (middelste foto), veld 3 (rechter foto) en veld 5 (geen foto).
    Er is medegedeeld dat zolang er officiĆ«le wedstrijden gespeeld zouden worden, er op veld 4 kan worden getraind. Maar ...... dat zit er na 16 juni niet meer in.
    Waarom niet is dan meestal de wedervraag, omdat veld 4 lastig toegankelijk is. Veld 3 en veld 5 mogen niet worden betreden. Bovendien hebben de werklieden geklaagd dat het uitvlakken en egaliseren van de velden steeds opnieuw moet door alle voetstappen en balafdrukken.
    De tijd is nu aangebroken dat de mensen rustig hun werk kunnen doen, machines ongestoord blijven staan en de velden op tijd opgeleverd kunnen worden.

Maar als ze willen voetballen klimmen "ze" gewoon over het hek. Ja dat is lastig tegen te gaan. Daarom worden er extra hekken geplaatst om dat te bemoeilijken.
    Want : als er wat gebeurt dan is de vereniging niet verantwoordelijk voor de gevolgen of schade. Je mag er immers niet zijn.