• GEZOCHT!! Wie wordt verzorger of assistent scheidsrechter / vlagger van v.v. Rozenburg 1

8 aug 2021 Beheerder
  • Voetbalvereniging Rozenburg is per direct op zoek naar:
    - een verzorger voor het 1e elftal;
    - een vlagger voor het 1e elftal;
    - een verzorger voor het 2e elftal.

Vind jij, je broer, je zus of beste buur het leuk om twee tot drie keer per week onderdeel uit te maken van onze vereniging waar gezelligheid en presteren hand in hand gaan? Neem dan gerust contact met de technische commissie. Dat kan via Facebook of stuur een e-mail naar technischezaken@vvrozenburg.nl.

Als verzorger verricht je de volgende taken:
    - Verzorgen van enthousiaste en betrokken spelers tijdens trainingen en wedstrijden
    - Behandelen (ook preventief) van de voetballers bij blessures
    - Terugkeer begeleiden van (geblesseerde) spelers naar wedstrijdniveau
    - Tapen en masseren
    - affiniteit en ervaring met of bij voorkeur opgeleid of in opleiding in de richting van sportmassage, fysiotherapie of een vergelijkbare opleiding, uiteraard tegen een passende vergoeding.

Gevraagd een assistent grensrechter 1e elftal

Je bent enthousiast geworden om sociaal betrokken te zijn bij de selectie en onze vereniging.
    Je draait mee binnen onze gezellige en ambitieuze voetbalclub.
    Je wordt onderdeel van een gedreven staf en werkt samen met een prettige spelersgroep.
    Je krijgt de faciliteiten en ondersteuning om de werkzaamheden goed uit te kunnen voeren.