• Jeugdfonds Sport & Cultuur

• V.V. Rozenburg werkt samen met het Jeugd Sport Fonds

Het Jeugdfonds Sport & Cultuur is een landelijke regeling. Voor Rozenburg valt de uitvoering van de regeling onder de verantwoordelijkheid van de gemeente Rotterdam. De regeling geldt zolang zolang het jeugdfonds actief is. Wanneer de ouder of verzorger van minderjarige kinderen geen contributie kan missen, dan is het Jeugdfonds Sport & Cultuur Rotterdam misschien een uitkomst. Lekker voetballen is dan toch mogelijk. Want voetballen is sporten en sporten is leuk en gezond.

In die gevallen helpt het Jeugdfonds Sport & Cultuur Rotterdam. Het fonds betaalt de contributie of het lidmaatschap van voetbalvereniging Rozenburg.
    Een aanvraag kan worden ingediend via een intermediair. Dit kan de leerkracht op school zijn, een schuldhulpverlener, een jeugdhulpverlener of iemand uit het wijkteam. Aanvragen mogen worden ingediend voor meerdere kinderen uit een gezin van 2 tot en met 17 jaar. Voor een korte uitleg over de aanvraag, klik hier.

Wilt U meer weten, kijk dan gerust op  www.jeugdfondssportencultuur.nl/rotterdam.

Bij het wedstrijdsecretariaat van de v.v. Rozenburg bij u ook een folder van het Jeugd Sport Fonds meenemen.