• Beste clubgenoten, sponsors en voetballiefhebbers,

Allereerst wil ik jullie allemaal mede namens het bestuur een mooi gezond en sportief 2022 wensen. Het afgelopen jaar is een jaar om snel te vergeten gezien de restricties door Corona. Helaas ziet het er het komende jaar nog niet veel beter uit maar wij hopen op verbetering en blijven positief gestemd.

In 2021 bestond onze vereniging 90 jaar en dat heugelijke feit wilden wij heel graag met jullie gepast vieren. Helaas gingen deze plannen niet door maar in dit nieuwe jaar willen wij dit alsnog inhalen.
    Op sportief gebied is er helaas weinig te melden omdat de competities langdurig hebben stilgelegen en nu weer zijn gestopt.

Op het bestuurlijke vlak stopt er weinig. Natuurlijk vergen de corona maatregelen de nodige consequenties voor Sportpark West. Zijn we in gesprek over de aanleg van een tweede kunstgrasveld. We onderhandelen over een nieuwe huurovereenkomst. We konden gelukkig weer een nieuwe TC  verwelkomen, is het voetjesbal geïntroduceerd en is gestart met de voetbalschool.  We hebben het sportpluscertificaat mogen ontvangen en zijn daarmee tevens ambassadeur voor de eilanden als maatschappelijk verantwoorde vereniging. Daarom hebben ook het ambassadeurschap mogen ontvangen van Omarm Rotterdam en zijn we partner van de sportspullenbank en inzamelpunt van kleine plastic flessen.

Aan alle vrijwilligers kan ik zeggen dat jullie betrokkenheid groot is. We zijn daar in deze huidige tijd heel dankbaar voor.

Voor 2022 kan ik alleen maar de hoop uitspreken dat een ieder gezond mag blijven en wij als vereniging ons alleen maar sportief druk hoeven te maken. Nogmaals wil ik naar een ieder de wens uitspreken om er een sportief jaar van te maken en gezamenlijk verder te bouwen aan deze prachtige vereniging.

Met vriendelijke groet,

Frank Schellenboom, voorzitter.