• Zaterdag 9 maart stond er na 2 weken niet gevoetbald te hebben weer een competitiewedstrijd voor de jonge talenten op het programma. Rozenburg moest Richting De Haag voor de uitwedstrijd tegen DUNO.

• Rozenburg dat voor het eerst sinds lange tijd weer eens een compleet fitte selectie had begon met Quinten Felomina centraal op het middenveld. Hij nam daar de plaats in van Xander Geveke die de hele week niet had kunnen trainen. Ook Sam Jongejan en de technisch begaafde Desley de Vliegh begonnen op de bank. Hierdoor moest er wat geschoven worden in het elftal. Tycho Spaans speelde vanaf de linkerkant van het middenveld en daardoor speelde Quinten Whitney linksbuiten. Voor de rest speelde Rozenburg met de vertrouwde namen op de diverse posities. Thijs Verschuuren en Ryan Spaans in de aanval en Damian vd Ridder als rechtermiddenvelder.  De achterhoede bestond uit de vertrouwde namen, Brienne Luijt in het doel en vanaf rechts speelde Lars Spithoven , Lars Bekker , Wouter Wagenveld en Ties Brouwers.

Rozenburg JO15-1 zat vanaf het beginsignaal goed in de wedstrijd, liet de bal goed rondgaan tegen de fysiek sterkere Hagenaars.  Rozenburg creerde een aantal goeie kansen maar een doelpunt bleef uit. Verdedigend hield Rozenburg de ruimtes klein, iets waar DUNO niet goed mee om kon gaan. Toch was het vlak voor de rust Tycho Spaans die na schitterende pass van Quinten Felomina in de ruimte werd gestuurd, rustig bleef en de bal mooi over de keeper van DUNO schoot 0-1.

Na rust ging DUNO opportunistischer spelen, ook gooide de Hagenaars meer  fysiek in de strijd. Rozenburg wat in de rust 3 keer gewisseld had kwam moeilijker aan voetballen toe maar bleef wel kansen krijgen. De Rozenburgers hadden de wedstrijd al lang moeten beslissen maar met name Desley de Vliegh verzuimde een paar keer te scoren. Aan de andere kant scoorde DUNO tegen de verhouding in de gelijkmaker, na wederom een lange bal en mistasten van de verdediging kon DUNO scoren 1-1.
    Toch kwam Rozenburg JO15-1 een minuut of 3 later alweer op voorsprong. Xander Geveke mocht alleen op het doel van DUNO afgaan maar werd onregelmatig tegen gehouden door de doelman van DUNO waardoor Rozenburg een strafschop kreeg. Tycho Spaans ging achter de bal staan maar miste vanaf 11 meter maar gelukkig kon hij de rebound wel binnentikken 1-2.
    Daarna kreeg Rozenburg nog een handvol kansen om de score uit te bouwen maar vlak voor tijd deden ze dat pas. Het was wederom Tycho Spaans, die zijn derde doelpunt dus een hattrick maakte 1-3.

Al met al een dik verdiende overwinning voor Rozenburg JO15-1.

As zaterdag 16 maart speelt Rozenburg thuis tegen MVV 27 JO15-1 uit Maasland, op sportpark West zal dan om 10.00 uur worden afgetrapt.