• Op zaterdag 22 augustus 2020 begon het 3e elftal vol goede en sportieve moed aan de vriendschappelijke wedstrijd tegen Vierpolders 3. Scheidsrechter was good old Henk Kuipers. Om 13.15 uur ging de bal rollen. Het werd een leuke en sportieve wedstrijd tussen VV Rozenburg en VV Vierpolders. Helaas werd er na een kwartier spelen in de tweede helft een zwarte deken over de wedstrijd gelegd waarvan Marvin Velthoen het slachtoffer is geworden.

Marvin brak over links door, ging het strafschopgebied in om vrij voor de keeper in scoringspositie te komen. Zover kwam het niet. Hoewel de bal buiten bereik was, werd een zware en ongecontroleerde sliding op knie-scheenbeen hoogte van de aanvoerder van Vierpolders Marvin fataal. Marvin stond niet meer en gaf aan dat hij iets had gebroken. De wedstrijd werd direct gestaakt. De scheidsrechter, spelers en publiek namen meteen actie. De ambulance werd gebeld en Marvin werd tot rust gebracht.

• Marvin heeft zijn kuit- en scheenbeen gebroken. Hij is zondagochtend 23 Augustus 2020 geopereerd in het Maasstad Ziekenhuis in Rotterdam. De operatie is voorspoedig verlopen. Marvin heeft een pin in zijn been gekregen die loopt van zijn knie tot aan zijn enkel. De bedoeling ervan is dat hierdoor het bot weer aangroeit. Als dat allemaal goed verloopt, blijft de pin in zijn been zitten.

We wensen Marvin een voorspoedig herstel en veel sterkte bij zijn revalidatie. We hopen dat hij weer mag / kan voetballen.