• Het is inmiddels het zesde jaar dat ik mij mag ontfermen over het Sparta-bord. Destijds heb ik met de voorzitter afgesproken dat ik sponsors wilde zoeken voor een jaarlijkse bijdrage van € 25,00. Dit bedrag zou ten goede komen aan het Kerstballentoernooi. De sporthal waar normaal het toernooi zou worden gehouden is te duur. Vorig jaar is daarom voor het eerst het Kerstballentoernooi op het eigen Sportpark West gehouden met wedstrijden op het kunstgrasveld, limonade voor alle kinderen, patat met een snack en na afloop van het toernooi een kinderdisco in de kantine.

Ook dit jaar wordt voor deze aanpak gekozen. Hiermee wordt iedere Sponsor-Euro aangewend voor de spelertjes. De eerste vier jaar werd jaarlijks € 625,00 aan V.V.R. overhandigd. Vorig jaar was de opbrengst lager omdat er helaas wat mensen afhaakten. De opbrengst bedroeg € 475,00.

Ik heb dit jaar de sponsors die waren afgehaakt gevraagd om toch weer mee te doen. Dat is deels gelukt en er zijn ook nieuwe sponsoren bijgekomen.

Het resultaat daarvan is dat er nu een recordbedrag is opgehaald. Zodoende heb ik op 19 september een cheque kunnen overhandigen met een opbrengst van € 805,00. Een absoluut record.

Voorzitter Frank Schelleboom zou uit handen van Sparta-fan Brian Verheij de cheque in ontvangst nemen. Na even gewacht te hebben bleek dat door een ongelukkige samenloop van omstandigheden Brian niet aanwezig kon zijn. Wel aanwezig waren Dominique en Bente die namens mij de cheque hebben overhandigd aan de voorzitter.

Tegen alle sponsors van dit mooie bord wil ik namens de pupillen van voetbalvereniging Rozenburg zeggen:

HEEL ERG BEDANKT!!!!!!

Arie van Oudheusden.